onsdag 18 augusti 2010

Maria på SSWC 2010 + i bok!


_MG_6278, originally uploaded by neliw attig.

I helgen som gick, 13-15/8, var jag på Sweden Social Web Camp 2010 (SSWC) tillsammans med 408 andra människor som är intresserade av kommunikation på internet. Inför lägret hade den som ville bidragit med en text till en bok som Mattias Boström sammanställde. Jag och 181 till bidrog och nu finns boken på 600 sidor ute på marknaden. Boken kan beskrivas som ett häftigt tidsdokument och finns att beställa till självkostnadspris här. Klicka bara på annonsen i högerkanten.

Jag kommer att blogga om mina upplevelser. Till dess visar jag den fina bilden som Gitta Wilén knäppte på första dagen. Och såklart, delar med av andra deltagares berättelser i ord och bild.

Så: läs mer om SSWC på sin egen websida och bara sök på SSWC så hittar du massor att läsa. Jan Viderén samlar texter, filmer, ja det mesta här på sin sajt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar