onsdag 15 juli 2009

Sommarteater- full av skratt!

Igår såg vi genrepet av den klassiska omtyckta farsen "Skaffa mig en tenor" på Gunnebo Slott. Pjäsen var väldigt rolig, snabb och med många vändningar så jag skrattade till så jag nästan förvånade mig själv. Regissör var Guldmaskbelönade Anders Aldgård och skådespelare var bland andra Caisa-Stina Forssberg, Ulf Dohlsten och Ulf Brunnberg. Ja, vi hade roligt och rekommenderar dig att se pjäsen i sommar, en riktigt bra sommarteater!

Här sitter vi innan föreställningen ska starta och väntar... :-) Innan så gick vi runt och strosade i den vackra parken, köksträdgården och åt goda sommarfräscha smörgåsar på cafeét.

2 kommentarer:

  1. Marie Charlotte Gren15 juli 2009 17:43

    Ikväll testar jag Tjörns sommarteater Huitfeldt - drottning av Bohuslän. C U /MC

    SvaraRadera
  2. Hej M-C,
    Vad tyckte du om den pjäsen? Jag vill också se den, jag har hört positivt om den. Ämnet är ju väldigt intressant!

    Mvh Maria på MIKU

    SvaraRadera