lördag 25 april 2009

Humanist och framtid? Javisst!

Välkommen till Framtidsdagen hälsar Humanisten och Göteborgs universitet! Humanister inspirerar genom att berätta vad de gör nu, om sina karriärer och du kan fråga dem dina frågor om framtiden. En av föreläsarna är vår vän och samarbetspartner Carina Sundvist på Inspirationsbyrån. Hennes blogg hittar du i högerkanten.

Jag har själv läst magisterprogrammet i kommunikation/Lingvistik på Humanisten och det årets lärdomar har jag nytta och glädje av varje dag. Programmet läser du här!

2 kommentarer:

  1. Humanister kan bli tjänsteinnovatörer och uppfinna sådant som vi alla saknar för att göra livet/samhället lite roligare. Missa inte mina idéer kring detta i min föreläsning imorgon. / Carina Sundqvist, Inspirationsbyrån
    Ps. Tack Maria för marknadsföringen! Du är en finfin vän och kollega :-) Ds

    SvaraRadera
  2. Hej Carina,

    Vad kul att du hittade min lilla reklamkupp! ;-) Om jag hade varit ledig så hade jag gärna kommit och lyssnat,

    Du är en kär vän :-) Kram kram Maria

    SvaraRadera