lördag 14 februari 2009

En ros till dig på Alla hjärtans dag!

Blomsteraffärens finaste ros till Dig på Alla hjärtans dag!
Tack för kommentarer och mail! Idag firar vi och ni alla hjärtans dag genom våffelfrukost, promenader, extra god middag hemma eller ute på restaurang, med melodifestival, med blinier med rom och gräddfil, med paket eller inte alls. Rosen är till dig som läser vår blogg!
Kanske går vi på utställning, bio eller konsert idag? Att vara tillsammans och skratta och lyssna på musik är bra för hjärtat. Laleh är en av mina favoriter.
Fler tips på saker att göra och en artikel om hjärtedagen. Ha en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Oh vilken intressant artikel om musik och välbefinnande. Tack för att du visade mig den och tack för den fina kommentaren i min blogg.
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej Ida,
    Javisst är det intressant med musikens positiva påverkan på hälsan! Varsågod, jag gillar ju också att lyssna på dig och mår då bättre genom att bli på bättre humör - behövs mer forskning då? :-)Jag skirver ju på en D-uppsats om (folk)hälsa och kultur, du ska få läsa den när den är klar.
    KRAMAR Maria

    SvaraRadera